تهرانگردیشکم گردی

 بهترین رستوران های تهران

 بهترین رستوران های تهران

تهران از جمله شهرهایی است که رستوران های بسیار زیادی را در خود جای داده است. پیدا کردن یک رستوران خوب و با کیفیت در تهران مسلما کار بسیار ساده ای نخواهد بود.

کیفیت غذا، فضای داخلی رستوران، موقعیت مکانی و دسترسی آسان و میزان هزینه ای که باید بپردازیم، از جمله نکات حائز اهمیتی است که در انتخاب رستوران بسیار موثر می باشد.

این که بتوانید رستورانی را پیدا کنید که غذاهایی مطابق با ذائقه و سلیقه شما را در منوی خود داشته باشد، کار چندان ساده ای نیست. در این محتوا قصد داریم تا بهترین رستوران های تهران را که دارای منوی های متنوعی هستند، به شما معرفی کنیم.

رستوران گردان برج میلاد تهران

معروف ترین رستوران تهران، رستوران گردان برج میلاد است که می توانید ترکیبی از غذاهای باکیفیت ایرانی و فرنگی را در منوی آن مشاهده کنید. این رستوران در ارتفاع ۲۷۶ متری و در طبقه ششم برج میلاد قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

رستوران گردان برج میلاد ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و همان طور که از نامش پیداست دارای بخش متحرکی نیز می باشد که هر یک ساعت ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می چرخد.

بدین ترتیب می توانید ضمن نوش جان کردن غذاهای بسیار خوشمزه این رستوران، نظاره گر چشم انداز ۳۶۰ درجه ای از تهران باشید. این رستوران محیط بسیار دنج و صمیمی دارد و شما می توانید در این رستوران صبحانه، ناهار و شام را که مجموعه ای از غذاهای محلی، ایرانی، فرنگی و نوشیدنی های متنوع می باشد را نوش جان کنید.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران عالی قاپو تهران

اگر به دنبال یک رستوران سنتی در شهر تهران هستید رستوران عالی قاپو انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. این رستوران در شمال شهر تهران (ونک) قرار گرفته است و ضمن منوی بسیار متنوعی که دارد، برنامه های ویژه سرگرم کننده ای برای مهمانان خود ارائه می کند.

فضای رستوران بسیار هنرمندانه و به سبک سنتی طراحی شده است. دکوراسیون به کار رفته در طراحی این رستوران بسیار جالب بوده و فضای رستوران را همانند یک موزه نشان می دهد.

کیفیت غذاهای رستوران عالی قاپو بسیار عالی می باشد و شما در حین نوش جان کردن غذاهای خوشمزه آن می توانید از شنیدن موسیقی زنده که توسط گروه حرفه ای اجرا می شود، لذت ببرید.

رستوران عالی قاپو تهران

رستوران کوبابا تهران

رستوران کوبابا به عنوان یکی از رستوران های معروف تهران مطرح است. این رستوران در جردن، خیابان گلخانه واقع شده است و دارای منوی بسیار متنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، لبنانی و افغانی می باشد.

در رستوران کوبابا می توانید پیش غذاهای خوشمزه ای نظیر سالاد فتوش، سالاد تبوله، حمص، فلافل و سمبوسه را نوش جان کنید. منوی غذای اصلی این رستوران هم بسیار پربار است و غذاهای متفاوت و خوشمزه ای نظیر اسکندر افندی، موساکای بادمجان، پلوی افغانی، خورشت بادمجان و قوره می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

در رستوران کوبابا صبحانه هم سرو می شود. با توجه به کیفیت بالا و سرویس دهی مناسب این رستوران، قیمت غذاهای این رستوران بالا است بهتر است قبل از رفتن به این رستوران حتما هزینه آن را برآورد کنید.

رستوران کوبابا تهران

رستوران مسلم تهران

رستوران مسلم به عنوان معروف ترین و محبوب ترین رستوران تهران است که در بازار بزرگ تهران واقع شده است. این رستوران در بین بسیاری از مردم شناخته شده است و انتخاب بسیاری از بازاریان و افرادی است که به قصد خرید راهی بازار تهران می شوند.

کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و حجم هر پرس غذا بسیار زیاد است و تقریبا برای دو نفر مناسب است در نتیجه قیمت غذاها نیز بر حسب این موضوع محاسبه می شود.

رستوران مسلم تهران

رستوران مرشد تهران

رستوران های سنتی همواره به دلیل فضای بسیار دنجی که دارند، مورد انتخاب بسیاری از خانواده ها هستند. رستوران مرشد یکی دیگر از رستوران های محبوب در تهران است.

رستوران مرشد در تجریش واقع شده است. دلیل محبوبیت این رستوران کباب های بسیار خوشمزه ای است که اگر یک بار آن را نوش جان کنید برای همیشه مشتری ثابت کباب های این رستوران خواهید بود.

کیفیت غذاهای رستوران مرشد بسیار خوب است و قیمت غذاهای این رستوران متوسط و معقول است. البته در کنار کیفیت غذاها و منوی متنوع رستوران مرشد، رفتار صمیمانه و مودبانه پرسنل باعث محبوبیت آن شده است.

بهترین رستوران های تهران

رستوران جوان تهران

رستوران جوان یکی دیگر از رستوران های معروف و محبوب در تهران است که در مناطق مختلف شهر، شعباتی نیز دارد. رستوران جوان جزو قدیمی ترین رستوران های ایران نیز محسوب می شود که برای اولین بار در محله پامنار توسط حاج اسماعیل چلویی در سال ۱۲۸۵ تاسیس شده است.

رستوران جوان با توجه به کیفیت بسیار خوبی که تا به امروزه ارائه داده است توانسته اصالت و محبوبیت خود را حفظ کند. این رستوران علاوه بر پذیرایی از مهمانان خود در رستوران، امکان سفارش غذا به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده است.

رستوران جوان تهران

رستوران جوان از آن دسته رستوران هایی است که منوی پربار و متنوعی دارد و شما می توانید در منوی این رستوران ۵ پخش را مشاهده کنید. دسر و پیش غذا، چلویی، انواع خوراک، غذاهای مخصوص جوان و انواع نوشیدنی ها را می توانید در منوی رستوران مشاهده کنید.

این رستوران ذائقه و سلیقه همه افراد رادر نظر گرفته است و حتی برای طرفداران غذاهای محلی غذاهایی از قبیل قیمه نثار قزوین و یا خورشت خلال کرمانشاهی نیز ارائه می دهد. قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است و تقریبا ارزان محسوب می شود.

رستوران نارنجستان تهران

اگر به دنبال یک رستوران بین المللی در تهران هستید، رستوران نارنجستان انتخاب بسیار خوبی می تواند باشد. این رستوران در سعادت آباد و بین میدان سرو و کاج قرار گرفته است.

این رستوران بسیار مناسب قرار و دیدارهای مهم است. در رستوران نارنجستان منوی کاملی از غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد و می توانید بر حسب ذائقه خود انواع مختلفی از غذاها را نوش جان کنید.

رستوران نارنجستان تهران

با توجه به این که رستوران نارنجستان ار رستوران های ممتاز شهر تهران محسوب می شود، قیمت غذاها بالاست و در صورتی که هزینه زیادی برای غذا در نظر گرفته اید می توانید این رستوران را برای صرف یک وعده غذایی جانانه انتخاب کنید.

رستوران دیوان تهران

رستوران دیوان از بهترین و لوکس ترین رستوران های تهران است که در خیابان فرشته واقع شده است. این رستوران فضای بسیار دلنشینی دارد و تلفیقی از معماری مدرن و سنتی در طراحی این رستوران به کار رفته است.

بر روی دیوارهای این رستوران نقاشی های مینیاتوری بسیار زیبایی قابل مشاهده است. آن چه که این رستوران را از سایر رستوران ها متمایز می کند، سرو متفاوت غذاهای محلی و سنتی است.

رستوران دیوان تهران

به عنوان مثال قیمه نثار را به شکل امروزی و در ظروف شیک و مدرن سرو می کنند. در منوی این رستوران غذاهای مختلفی مانند کته استیک، کباب ترش، برنج دودی، فسنجان اردک و ماهیچه وجود دارد. با توجه به کیفیت غذاها و لوکس بودن این رستوران، قیمت آن بالا است.

رستوران شاطر عباس تهران

رستوران شاطر عباس از معروف ترین رستوران های تهران است. این رستوران در خیابان ولیعصر واقع شده است و از محبوب ترین چلوکبابی های تهران است که به خاطر طعم کباب های لذیذش توانسته نظر بسیاری را به سوی خود جلب نماید و عده زیادی هستند که به خاطر نان داغ کباب داغ از مشتریان ثابت این رستوران هستند.

اگر چه رستوران های زیادی با این نام وجود دارد اما آن ها ربطی به رستوران اصلی شاطرعباس ندارند و این رستوران تنها یک شعبه در خیابان سعدی دارد.

رستوران شاطر عباس تهران

پرسنل این رستوران بسیار مودب هستند و مطمئنا علاوه بر کیفیت غذاها رفتار صمیمانه و مودبانه پرسنل از نکات مثبت این رستوران است. غذاهایی که در رستوران شاطر عباس سرو می شوند حجم بسیار زیادی دارد و تقریبا هر پرس آن برای دو نفر کافی است.

در این رستوران سوپ های لذیذی نیز ارائه می شود. رستوران شاطر عباس همچنین به صورت آنلاین امکان سفارش غذا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. چلوکباب کوبیده، چلو کباب برگ، خوراک جوجه کباب و برنج تند از غذاهایی هستند که در منوی این رستوران وجود دارد. با توجه به کیفیت غذاهای این رستوران قیمت آن بالاست.

رستوران سنتی شهربانو تهران

رستوران شهربانو یکی از بهترین رستوران های شهر تهران است که در شهرک غرب واقع شده است. رستوران سنتی شهربانو که به خاطر غذاهای متنوع و فوق العاده ای که دارد انتخاب بسیاری از خانواده ها است.

رستوران سنتی شهربانو تهران

این رستوران سنتی که به عنوان یکی از سفره خانه های معروف تهران مطرح است انواع مختلفی از کباب ها و دیزی سنگی را به همراه نان داغ تنوری را سرو می کند. در رستوران سنتی شهربانو می توانید ضمن نوش جان کردن غذای خود از موسیقی زنده که هر شب توسط یکی از گروه های حرفه ای اجرا می شود، لذت ببرید و شب به یاد ماندنی را در این رستوران سپری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا