تهرانگردیهتل گردی

بهترین هتل های تهران

بهترین هتل های تهران

با توجه به این که تهران به عنوان پایتخت کشور شناخته می شود، در تمام ایام سال میزبان افراد بسیاری است. همواره افراد مختلفی به شهر تهران سفر می کنند، هدف از سفر افراد به تهران ممکن است جهت حضور در  همایش ها، کنفرانس ها، سفرهای کاری، سفرهای اداری، درمان و استفاده از خدمات پزشکی، بازدید از جاذبه های تهران، حضور در نمایشگاه ها و یا حتی خرید باشد.

مهمانانی که به تهران سفر می کنند برای اقامت خود انتخاب های بسیاری دارند چرا که در شهر تهران اماکن اقامتی و هتل های بسیاری برای اقامت مهمانان وجود دارد. در این مطلب سعی داریم تا بهترین هتل های شهر تهران را برای کسانی که به دنبال اقامت بی دردسر در یکی از بهترین هتل های شهر تهران هستند، معرفی نماییم.

هتل اسپیناس پالاس تهران

بهترین و لوکس ترین هتلی که در تهران می توان معرفی کرد، هتل اسپیناس پالاس است که در شمال شهر و در منطقه سعادت آباد قرار گرفته است. هتل اسپیناس یک هتل پنج ستاره می باشد که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است.

هتل اسپیناس در ۲۱ طبقه ساخته شده است و جمعا ۴۰۰ اتاق و سوئیت برای پذیرایی مهمانان درنظر گرفته است. این هتل به دلیل امکانات و خدمات بسیار لوکسی که ارائه می کند، به عنوان یک هتل لوکس و با شکوه مطرح است به طوری که برخی لقب کاخ را به آن می دهند.

نوشته های مشابه

هتل اسپیناس پالاس تهران

روزنامه، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت بی سیم، روم سرویس ۲۴ ساعته، حوله، دستگاه چایساز و قهوه ساز، دو رستوران سنتی و مدرن برای صرف غذا و دو کافه از مجموع امکاناتی است که در این هتل وجود دارد.

نکته ای که درباره هتل وجود دارد و بهتر است بدانید این است که، سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است و چنانچه بوی دود از اتاق توسط حسگرهای موجود ثبت شود، جریمه خواهید شد. در هنگام رزرو اتاق بهتر است این نکته را با پذیرش درمیان بگذارید تا اتاق مخصوص سیگاری ها را به شما تحویل دهند.

هتل پارسیان استقلال تهران

از هتل های قدیمی و ۵ ستاره شهر تهران می توان هتل پارسیان استقلال را نام برد که در شمال شهر قرار گرفته است. نام قدیمی این هتل رویال هیلتون بوده است و در سال ۱۳۴۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

هتل استقلال دارای ۵۵۲ اتاق و سوئیت است که ۲۹۱ اتاق در برج شرقی و ۲۶۱ اتاق در برج غربی این هتل قرار دارند. اتاق ها و سوئیت های هتل استقلال دارای امکانات منحصر به فردی می باشد و تمامی وسایل راحتی برای مهمانان فراهم شده است.

هتل پارسیان استقلال تهران

حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مینی بار، بالشت نرم، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته و چایساز از جمله امکانات درون اتاق ها می باشد.

این مجموعه دارای ۷ رستوران، دو کافی شاپ، فروشگاه لوکس و گران قیمت، فروشگاه کت و شلوار، خشکشویی، انبار چمدان و پارکینگ می باشد. همچنین سالن نور این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر مناسب برگزاری مراسم و جشن ها است.

هتل ویستریا تهران

یکی از هتل های مجلل و لوکس تهران که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است، هتل ویستریا است. این هتل با همکاری کانادایی ها و به سبک نئوکلاسیک و کانادایی طراحی و ساخته شده است.

فضای هتل ویستریا بسیار شیک و مجلل است و هم رده با هتل اسپیناس شناخته می شود. هتل اسپیناس در شمال شهر تهران قرار گرفته است و دارای ۱۹ طبقه می باشد که ۹ تای آن ها در زیر زمین قرار گرفته اند. در هتل ویستریا ۱۰۰اتاق و سوئیت برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.

بهترین هتل های تهران

در از جمله سوئیت های این هتل می توان به سوئیت دبل، کانکت، پرزیدنت و توئین اشاره کرد. در این اتاق ها امکاناتی از قبیل تلویزیون، تلفن، حمام، اینترنت، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی وجود دارد.

این مجموعه دارای امکانات رفاهی و خدماتی مانند کافی شاپ، خدمات سلامتی، استخر، لابی، پارکینگ، نمازخانه و رستوران می باشد.

همچنین این مجموعه دارای سالن های لوکس ویژه برگزاری مراسم مختلف و جشن های خانوادگی می باشد. باغ فردوس و موزه سینمای ایران دو جاذبه نزدیک به هتل ویستریا هستند.

هتل پارسیان آزادی

یکی از هتلهای قدیمی و بسیار لوکس ایران که در شمال تهران قرار گرفت، هتل پارسیان آزادی است. این هتل که همان هتل هایت سابق است توسط طراحانان سوئیسی و ایتالیایی دکوراسیون شده و پذیرای مهمانان بسیاری در فضای لوکس و مجلل است.

هتل پارسیان آزادی دارای ۴۷۵ اتاق است که همگی از امکانات بسیار خوبی برای اقامت برخوردار هستند. حمام و سرویس فرنگی، اینترنت، مینی بار، آباژور، دستگاه چای ساز، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، آب رایگان، صندوق امانات، میزکار، روم سرویس، یخچال و تلویزیون از امکانات موجود در اتاق های هتل آزادی هستند.

هتل پارسیان آزادی

در این هتل مجموعه متنوعی از رستوران، کافی شاپ، استخر، سالن ورزشی، سونا، سالن تشریفات و مجلل برای برگزاری جلسات و فروشگاه نیز وجود دارد.

نکته بسیار جالبی که درباره هتل پارسیان آزادی وجود دارد این است که از سیستم یکپارچه صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند و به عنوان اولین هتل سبز ایران و دوست دار محیط زیست مطرح است.

هتل نووتل تهران

هتل نووتل یکی از بهترین هتل های تهران است که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی واقع شده است. هتل نووتل در واقع یک هتل فرودگاهی است و کسانی که قصد تعویض پرواز دارند برای استراحت کوتاه می توانند از این هتل استفاده نمایند.

هتل نووتل دارای دو هتل یکی نووتل و دیگری ایبیس می باشد که از مجموعه هتل های اکور فرانسه هستند که در حال حاضر ۳۸۰۰ هتل در ۹۴ کشور مختلف دارد.

هتل نووتل تهران

هتل نووتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است و مهمانان می توانند در فضایی آرام به دور از شلوغی های شهر به راحتی استراحت نمایند. این هتل دارای ۳۰۰ اتاق و سوئیت و ۴ اتاق ویژه معلولین است.

هتل نووتل دارای امکانات مختلفی است که طبق استانداردهای جهانی برای ارائه خدمات شایسته به مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران، کافی شاپ های بین المللی و ایرانی، پارکینگ، چند سالن همایش، استخر و مرکز سلامت از مجموعه امکانات این هتل هستند.

هتل لاله تهران

یکی از هتل های قدیمی و با سابقه تهران که جزو بهترین هتل های ایران است، هتل لاله تهران می باشد. این هتل در نزدیکی پارک لاله  و در خیابان فاطمی قرار دارد.

هتل لاله در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد و آخرین بار در سال ۱۳۹۶ تغییرات و بهسازی در آن صورت گرفت. این هتل ۱۳ طبقه دارد و ۳۷۰ سوئیت و اتاق برای پذیرایی مهمانان در نظر گرفته است.

هتل لاله تهران

اتاق های این مجموعه دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون و سایر امکانات رفاهی هستند. این مجموعه دارای امکانات دیگری مانند روزنامه، لابی، فروشگاه و غرفه، پارکینگ، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فرنگی، اتاق جلسات و مهمانی، سالن چندمنظوره، سالن بدن سازی، استخر، سالن بیلیارد، ویلچر، رمپ، لاندری،دستگاه واکش کفش، خدمات تبدیل ارز،  خدمات بیدار باش، فکس، فتوکپی و خدمات اینترنتی می باشد. هتل لاله دسترسی بسیار خوبی به داننشگاه تهران نیز دارد. موزه فرش و هنرهای معاصر ایران، مرکز قلب تهران و مرکز آمار ایران در نزدیکی هتل لاله قرار دارند.

هتل هما تهران

هتل هما تهران از هتل های پنج ستاره تاپ پایتخت است که در شمال خیابان ولیعصر واقع شده است. این هتل دارای ۱۷۳ اتاق و سوئیت مجلل است که تمامی امکانات رفاهی مهم برای مهمانان در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی در این هتل را تجربه نمایند.

هتل هما تهران

در این اتاق ها امکاناتی از قبیل مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، یخچال، تلفن و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. هتل هما برای این که مهمانان اقامت دلپذیری در پایتخت داشته باشند، رستوران های مختلفی برای صرف غذای مهمانان در نظر گرفته است و مهمانان می توانند انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در این هتل نوش جان کنند. همچنین این مجموعه با ارائه خدمات ماساژ آرامش مهمانان در سفر را تضمین می کند.

هتل آرامیس تهران

یکی از هتل های لوکس تهران که در خیابان ولیعصر واقع شده است، هتل آرامیس است. این هتل که ۴ ستاره می باشد، یکی از مجموعه هتل های آرامیس است.

هتل آرامیس تهران دارای ۸۴ واحد اقامتی است که امکانات رفاهی بسیاری را برای مهمانانش در این واحدها فراهم کرده است. هتل آرامیس خدمات بسیاری به مهمانان خود ارائه می کند، این مجموعه با داشتن یک رستوران محلی به نام چوچاق در طبقه دوم، این امکان را به شما می دهد تا از غذاهای خوش طعم گیلانی در سفر نوش جان کنید.

هتل آرامیس تهران

همچنین هتل آرامیس دارای کافی شاپ نیز بوده و با انواع نوشیدنی های بین المللی و قهوه را به مهمانان خود ارائه می کند. از سایر امکاناتی که در هتل آرامیس وجود دارد می توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، لاندری و پارکینگ اشاره کرد.

نکته جالبی که درباره هتل آرامیس وجود دارد این است که این هتل هزینه تاکسی سرویس مهمانان را از هر نقطه شهر تهران به هتل را می پردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا